tisdag 26 oktober 2010

hackigt går vår väg framåt

dagens produkt: en struken scen och små inflikar i dess ställe.
jag tror inte alla var riktigt nöjda med det. missnöje under dagens gång var ganska tydligt tycker jag. det är klart att det inte går bra jämt. och det är klart att alla har olika viljor och olika tycke om det vi gör eller inte gör.
jag hade gärna jobbat mycket med färger och lagt en del krut på scenkläder och kuliss, men nu fokuserar vi inte på det och då får man klippa av sin egen egentliga önskan. för helhetens skull.
jag är nöjd med att vi nu har mer fysiska uttryck i föreställningen än vi hade till att börja med. idag pratade vi om olika mellan-scen-uttryck som man skulle kunna använda sig av. jag hade gärna sett något som exempelvis att vi ålar omkring huller om buller på scengolvet. ingen direkt mening bakom något sådant, men det hade varit kul att se på.


något sådant här hade jag tyckt var kul!

men nu blir det något annat och jag tror fortfarande att det kommer att bli bra, men man blir lätt lite modstulen när man stöter på gropar i vägen.

yes i did that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar